Katalog Co je Frigo? Jak Frigo funguje? Kde Frigo koupím? Napsali o Frigu  
Nákupní košík Nákupní košík
Váš nákupní košík je zatím prázdný
Zobrazit / zaplatit
Frigo ve světě

HQ Management report

 

Užívat si to a všechno zvládat je naše motto. A teď, když po celém světě propuká Frigo mánie, platí dvojnásob. Frigo je revoluční produkt, který drží vše na správném místě a pomáhá mužům po celém světě posouvat své sportovní limity a ulehčovat koloběh každodenního života. Frigo je spodní prádlo, které razantně mění situaci v textilním průmyslu na celém světě a mačká pomyslnou spoušť s názvem „Frigománie".   

Ve Švédsku věříme, že Frigo a samotná Frigománie jsou produktem a směrem silně pozitivním a inovativním, dokážou mužům „nakopnout“ sebevědomí a umožní jim předvést to nejlepší jak na poli sportů, tak v každodenním životě. Všichni v této době změn potřebujeme něco nového a prospěšného a Frigo je pyšné na to, že to umožňuje. 

 

Frigománie začala v rodné zemi Frigo patentu- ve Švédsku. Od té doby se rozšířila do Izraele, na Island, do Norska, Dánska a nyní i do České republiky. Reakce jsou ohromující a vedly po celém světě k velké vlně PR. Díky obrovskému úspěchu v jednotlivých zemích, ale i mimo ně jsme nyní na úpatí celosvětového boomu.

O Frigu se píše opravdu všude- od Jižní Afriky po Švédsko, od Ameriky po Rusko. Testovaly ho ty největší sportovní ikony, od hvězd NHL po závodníky NASCAR. Všichni 100% spokojení. Skvělá odezva přišla i od filmových a hudebních hvězd: Od obrovské Frigo party v Hollywoodu, organizované ve skandinávském stylu s Kate Perry, se Hollywoodské hvězdy dychtivě ptají, kdy už Frigo dorazí do USA. Brzy…  

Sportovní hvězdy testovaly Frigo a jsou nadšeny. Někteří z nich tvrdí, že si svůj sport již nedokáží bez Frigo prádla představit. Jejich slova potvrdil švédský novinář, když napsal: Frigo, prádlo, bez kterého jsem dokázal žít, než jsem ho poprvé zkusil. 

 

Poptávka po Frigu je neudržitelná. Naši distributoři stojí pomyslnou frontu, aby mohli objednat další dodávku pro uspokojení svého trhu. Frigo mánie je mocná.

Řešíme případy poptávek, které nejsme schopni uspokojit, a to je v momentálně drsném ekonomickém prostředí velice překvapivé. Jsme za to samozřejmě vděční a děláme vše pro to, abychom uspokojili naše po Frigu hladové zákazníky a obchodní partnery. Stejně tak jsme velice obezřetní, aby Frigo kvalita neklesla, naopak rostla.

Momentálně se soustředíme na americký trh, kde plánujeme spustit Frigo celostátně již  tento podzim. V Evropě klademe důraz na Rusko, kde Frigo mánie oficielně propukne v září. Další země, které Frigománie v následujících šesti měsících zasáhne, jsou:

USA, Anglie, Rusko, Nizozemí/Benelux, Francie, Německo a Finsko, ve kterém bychom měli začít velmi, velmi brzy. Rozhodli jsme se pojmout Frigománii opravdu globálně a s tím nám od září jednoznačně pomůže spuštění značky v Jižní Africe.

Užívat si a všechno zvládat je naše motto, jak jsem již uvedl na začátku. Je to motto, které Frigo šíří po celém světě. Příkladem nechť je úspěšný launch značky na českém trhu ve spojení se silným světovým hráčem, značkou Playboy.

Bude pro nás obrovská radost sledovat další vývoj Frigománie, která právě propuká po celém světě. Pravidelně s Vámi budu tuto radost sdílet.

S přátelským pozdravem,

 

Mathias Ingvarsson

Zakladatel, majitel a výkonný ředitel zodpovědný za zahraniční obchod

Frigo- Revolutionwear

Akce Kontakty Frigo ve světě Obchodní podmínky Fotogalerie KontaktyEnglish version   facebook